Training:
Communicatie in Compenda
Een CRM systeem zoals Compenda is een mooi begin voor het vastleggen van informatie over je klanten en prospects. Het systeem is natuurlijk slechts een middel en niet het doel. Om te bereiken wat je wilt met je CRM systeem is het essentieel om een éénduidig proces te ontwikkelen waar iedereen intern mee aan het werk kan! Gelukkig bieden wij hiervoor een training aan.
Bel direct met onze adviseur via 088 059 00 00
de lesstof
Wil je graag eenduidig communiceren met je klant? Stuur je veel dezelfde documenten, emails of brieven en wil je dit zoveel mogelijk automatiseren en versimpelen? Dan zal deze training je zeker verder helpen! Onze consultant leert je om communicatiesjablonen te maken en efficiënt gebruik te maken van het archief.
Je archief optimaal inrichten
In Compenda kun je op verschillende plekken documenten en communicatie vastleggen. Tijdens deze training geeft onze consultant je inzicht in de verschillende aanwezige archieven en de mogelijkheden van deze archieven zodat je je data altijd goed terug kunt vinden.
Structureer je digitale archief
Tijdens deze training wordt er aandacht besteed aan hoe je de documentcategorieën inricht, zodat je altijd overzicht hebt in het archief.
Vanuit Outlook door naar je CRM
Met de Compenda Outlook Plug-in kun je vanuit Outlook gemakkelijk mail archiveren. Tijdens deze training wordt uitgebreid behandeld hoe je dit zo goed mogelijk inricht.
Razendsnel documenten genereren
Zend je vaak dezelfde mailtjes of documenten waarin een aantal gegevens van de klant specifiek zijn? Tijdens deze training leren we je hoe je zelf standaarddocumenten inricht, zodat je nooit meer tijd dan nodig besteed aan bijvoorbeeld een standaardmail of een contract.
Hoe gaat het in zijn werk?
Theorie
Beginnen bij de basis
In het eerste deel van de training krijg je uitleg van de consultant over het onderwerp van de training. De consultant houdt rekening met je kennisniveau van Compenda en zal gedurende de uitleg een aantal praktijkvoorbeelden geven en analyseren. Hierdoor zul je de nieuwe kennis gemakkelijker toe kunnen passen op je eigen proces.
Praktijk
Gelijk aan de slag
Het is voor ons belangrijk dat je niet alleen de theorie leert, maar ook gelijk weet te gebruiken. Aan de hand van een aantal cases ga je in het tweede deel van de training de zojuist geleerde kennis in de praktijk brengen. De consultant is gedurende dit proces aanwezig, zodat je je vragen direct kunt stellen.
Terugkoppeling
Samenvatting en aansluiting
In het laatste deel van de training zal de stof nog eens kort worden samengevat. Mochten er problemen zijn waar meerdere mensen tijdens het praktijkdeel tegenaan lopen, dan wordt dit kort uitgelicht. Er zal ook kort aansluiting gemaakt worden met hoe de nieuwe skills en kennis in jouw eigen proces zouden kunnen helpen. Mochten er vragen zijn, is het mogelijk deze nog te stellen. Vervolgens kun je aan met je nieuwe inzichten nog efficiënter aan de slag in Compenda.
Communicatie in Compenda
Een sterke basis voor je klantcommunicatie
Wat KUN JE NA DE TRAINING
- Je archief structureren
- De Outlook Plug-in inrichten
- Standaarddocumenten genereren
- Standaard emails genereren
- Sneller archiveren
START VANDAAG MET
SLIMMER WERKEN
Vraag vrijblijvend meer informatie of een offerte aan voor een training!
Bel direct met onze adviseur via 088 059 00 00